Júlový playlist

Júl za nami a tak je čas na nový playlist. Opäť som našla a spoznala množstvo fantastickej hudby a rada sa o moje objavy podelím. 
A nakoľko som tento mesiac začala pozerať RuPaul´s drag race, mám tu aj jednu drag queen. (Hoci Adore you od Adore Delano, I don´t  give a fuck od Sharon Needles a Jiggly Caliente, či RuPaulogize od Willama sú tiež super!)

A hneď jednou začnem. Sharon Needles sa vďaka Drag race zaradila k mojim najobľúbenejším ľuďom ever a mohla by som napísať celú esej, prečo ju tak zbožňujem (možno nabudúce). Nielenže je to skvelá osobnosť, má aj výbornú hudbu, jej texty sú chytré a vtipné ako ona, takže jej posledný album Battle axe som si úplne zamilovala. Počula som aj predošlé dva albumy, ktoré ma žiaľ moc nenadchli, ale na oboch je jedna pesnička, ktorá je fakt super. 

Battle axe


Brain dead

(Toľkým ľuďom by som to vedela poslať!)

Everyday is Halloween


Hollywoodn´t


A teraz prejdeme na "klasických" interpretov. V júli vydali twenty one pilots prvé dve pesničky zo svojho pripravovaného albumu a obe sú dokonalé. Aj keď Nico and the niners sa mi páči asi trošičku viac.

Nico and the niners


Jumpsuit


Novú pesničku vydali aj Imagine dragons a je to úplná pecka!

Natural


Potom je tu pesnička od Rihanny, ktorá síce nie je žiadna novinka, ale v júli som ju počula tak miliónkrát. 

Man down


Takisto túto pesničku od Cher. Tú som akosi nikdy nepočúvala, čo teraz nechápem, lebo je to dokonalé.

The Shoop shoop song (It´s in his kiss)


No a ako poslednú tú mám Bebe Rexhu, ktorú som počúvala na začiatku mesiaca (povedzme, že tak prvý júlový týždeň). Celý ten jej nový album Expectations.
Najviac ale asi tieto dve. (Inak Self control sa mi vlastne moc nepáči, lebo ten text je celkom o ničom, ale napriek tomu je to celkom návykové, takže to poznám skoro naspamäť.)

Self control


Pillow




A čo ste počúvali v júli vy?

Komentáre