Reality show, ktoré pozerám. A vy by ste (ne)mali tiež.

Vždy som tvrdila, že ja reality show nepozerám. Len spevácke. Superstar, X-factor... A bola to pravda. (Fajn, tak dva roky dozadu som sem-tam pozerala Nákupné maniačky. A bavilo ma to viac, než som ochotná priznať. A keď som mala 14, tak som tajne pozerala pár dielov Hotelu Paradise. Ale predstierajme, že to sa nestalo.)
Tento rok sa to však akosi zmenilo a viaceré som začala pozerať pravidelne. Ups. Takže dnes vám porozprávam práve o tých.
(A ešte mám na zozname Queer eye, to tiež vyzerá moc fajn.)


Začnem teda zľahka... speváckou súťažou. The Four začalo tento rok a rovno dve série už sú. (Ak sa poponáhľajú, ešte aj tretiu, možno aj štvrtú stíhajú!) Má to dosť unique koncept, skvelých súťažiacich, moderuje to Fergie, DJ Khaled je annoying af, ale je to super. Takže ak máte radi spevácke show a chcete už aj niečo nové, rozhodne odporúčam toto.


Niekedy počas januára som dostala depku. Nič ma netešilo, nebavilo, nič sa mi nechcelo robiť, cítila som sa úplne prázdna. Nejako počas toho som sa pustila do Kardashianiek a to bola jediná doba toho dňa, čo som sa úprimne bavila. Vtedy som videla tri série, odvtedy som sa neposunula, ale musím to dobehnúť, lebo to fakt stojí za to. :D


Keď som sa vrátila zo Švédska, tak som sa smiala, že bola som preč len dva mesiace a rodičia zatiaľ začali pozerať reality show, hoci tým vždy pohŕdali. Chvíľku to trvalo, ale nakoniec som sa k ním pri pozeraní Extrémnych premien pridala a začalo ma to fakt baviť. Čo si budeme klamať, na Chrisa Powella sa pozerá viac než dobre a je to skvelé na dvíhanie sebavedomia aj keď nevyzeráte ako topmodelka. 


A to najlepšie na záver! Drag race je moja najnovšia závislosť a ak máte z tohoto zoznamu pozrieť jednu reality show, je to jednoznačne táto, lebo nič podobné ste ešte nevideli. Americké drag queens tú súťažia o to, kto má najviac charizmy, jedinečnosti, nervov a talentu a stane sa ďalšou Americkou drag superstar. Vždy majú nejakú hlavnú challenge - komediálnu, hudobnú, tanečnú, návrhársku a podobne. Mnohokrát aj všetko dokopy. Je to veľmi vtipné, inteligentné a súťažiaci musia mať reálne talent. Zároveň sa tam riešia aj rôzne ťažké témy ako mentálne poruchy, závislosti, poruchy príjmu potravy, choroba v rodine a skrátka veci, s ktorými sa vyrovnávajú milióny ľudí na celom svete a je dôležité o nich hovoriť.
Má to zatiaľ 10 sérií, ja silno odporúčam začať 4. sériou, ktorou som začala aj ja, lebo touto sériou sa show posúva na oveľa, oveľa vyššiu úroveň. (Prvé tri som ešte nevidela, aj keď prvú som už začala a zatiaľ celkom nuda, takže tou určite nezačínajte.) 
Má to aj spinoff: RuPaul´s drag race All stars, kde potom niektoré najobľúbenejšie a najtalentovanejšie queens dostanú druhú šancu. (Predstavte si to ako 75. ročník Hunger games.) Série to má zatiaľ tri a hlavne druhá bola úplne dokonalá. 
(Mimochodom, práve Drag race ma inšpirovalo k tomuto článku už pred skoro dvoma mesiacmi, keď som to začala pozerať, ale nemohla som ho písať skôr, lebo ten čas som radšej investovala do pozerania.)


Pozeráte nejakú z nich? Prípadne aké sú vaše obľúbené reality shows?

Komentáre