Júnový playlist

Pred pár dňami som vymyslela sériu článkov (yay!), pre zmenu hudobných. Môj plán je taký, že každý mesiac zverejním taký svoj playlist, teda pesničky, ktoré som v predošlý mesiac najviac počúvala. Hudba tvorí obrovskú časť môjho života a preto som rada, že sa o ňu môžem s vami podeliť. Jún sa pre mňa niesol hlavne v znamení troch interpretov.

gnasha som spoznala vďaka pesničke i hate u, i love u, ktorú naspieval s Oliviou O´Brian a ktorú úplne zbožňujem. Takže som v novinkách na Spotify objavila tieto, vypočula som si ich a zamilovala sa. Hlavne do tej prvej.

the broken hearts club


imagine if


Myslím, že nie je nikto, komu by som musela predstavovať Christinu Aguileru. V júni vydala nový album Liberation (ktorý až na jednu-dve pesničky je skvelý) a ešte predtým zverejnila niekoľko pesničiek z albumu. Do týchto dvoch som sa úplne zamilovala. A okrem toho som dosť počúvala aj dve jej staršie. 

Twice


Fall in line (ft. Demi Lovato)


Fighter


Genie in the bottle


Sigrid je nórska speváčka, ktorú som spoznala vlastne náhodou ešte pred pár mesiacmi. Videla prvých pár minút z Justice league, kde hrala úplne úžasná pesnička hneď na začiatku, tak som musela googliť, že čo je to zač. Minulý mesiac som sa k nej znova vrátila po tom, čo vydala štyri nové pesničky a tri z nich som si úplne zamilovala (a High five je tiež fajn, ale páči sa mi najmenej.)

Everybody knows


Raw


I don´t want to know


Focus


Bebe Rexha patrí momentálne k mojim obľúbeným interpretkám. Aj jej koncom mesiaca vyšiel nový album Expectations (o ňom viac v júlovom článku), ale ešte predtým vydala jednu pesničku, ktorú som počúvala tak miliónkrát. 

I´m a mess


Demi Lovato je ďalšou z mojich obľúbených speváčiek a to už niekoľko rokov. Neviete si predstaviť moje nadšenie, keď nečakane vydala novú pesničku a to na moje narodeniny!! Trochu mi kazí radosť z toho fakt, že sa tam priznáva, že zas prepadla k alkoholizmu, ale aj tak. Je to nádherná pesnička.

Sober


A ku koncu tu mám ešte dve pesničky, ktoré som spoznala v práci (síce nie nutne v júni, hrali už v máji, ale narozdiel od väčšiny pesničiek ma ešte neomrzeli a púšťam si ich aj dobrovoľne.)

Alessa Cara - Scars to your beautiful 


Louane - Si t’étais là



A čo ste najviac počúvali v júni vy? 

Komentáre