Seriálová inšpirácia - čo som videla tento rok

Jedna z pár výhod toho, že som bola tento rok tri a pol mesiaca doma je, že som stihla pozrieť rôzne seriály. Nie je to nejako extrémne dlhý zoznam, ale zopár som ich predsa len stihla. A nakoľko nie všetky sú známe ako Teória veľkého tresku (čo som tiež dopozerala 11. sériu a finále bolo perfektné!), tak je čas vám nejaké predstaviť. 
Mimochodom, je to prvý z dvoch článkov - v druhom budú práve rozpozerané seriály.

Ale skôr. než sa do toho pustíme, máme jednu blogovú novinku. Najnovšie sme založili tomuto blogu Facebookovú stránku, kde budeme zdieľať články, písať rôzne príspevky a tak. Cez stránku Svet kníh budem už zdieľať asi len tie knižné veci.


Je celkom paradox, že hoci som sa do tohoto seriálu pustila kvôli tomu, že druhá séria je o vražde Versaceho, pričom vraha hral Darren Criss, tak som sa nikdy nedopracovala k druhému dielu, hoci od tejto série som sa nevedela odlepiť. 
Moje vedomosti týkajúce sa O.J. Simpsona pred pozretím tohoto seriálu obsahovali fakt, že som to meno už počula a to, že som vedela, že bol zapletený v nejakom súde. Toľko a viac vám povie aj anotácia, takže žiaden zázrak. 
Každopádne celý ten súdny proces, hľadanie dôkazov, rozdelenie ľudí na základe, či veria, že je (ne)vinný... celé to bolo úplne fascinujúce. 
Jediným negatívom bol koniec, ktorý ma rozčúlil. Žiaľ to nie je vina scenáristov, ale skutočnej poroty, čo tento výsledok rozhodla. Inak seriál úžasný a vy by ste si ho rozhodne mali pozrieť.
9/10


Pri tomto seriály som spravila obrovskú chybu, pretože som sa doňho pustila v deň, kedy som dočítala knihu. Tým pádom som obe verzie veľmi porovnávala a keďže sa mi kniha páčila, seriál u mňa najlepšie neskončil. Malo síce fantastické obsadenie, nádherné scenérie, ale taktiež otrasné dialógy, príbeh prehnaný a otravný. Najväčším prínosom pre mňa bolo, že som tam objavila jednu skvelú pesničku
Ale mám v pláne aj druhú sériu, lebo Meryl Streep. (Áno, som veľmi ľahko ovplyvniteľná.)
5/10


Moja najnovšia seriálová láska. Krásny mesiac a týždeň, či koľko som to pozerala. Akože niežeby som to nikdy nevidela, len nikdy nie celé. Od malička som videla vždy len náhodné časti v telke. Teraz som to konečne videla celé a milujem to strašne moc. Je to vtipné, skvelo sa s tým dá stotožniť a navyše Chandler je môj spirit animal, v ňom som sa veľmi videla. 
10/10


Seriál o tom, čo sa odohráva v hlavách sériových vrahov a je plný psychológie? Sem s ním! Iróniou je, že som ho skúšala pozerať už keď minulý rok, keď vyšiel, ale vypla som ho tesne predtým, než to začalo byť fakt zaujímavé (ani nie po desiatich minútach).
V skutočnosti som tu nemala rada asi žiadnu postavu, všetci mi liezli na nervy (hoci Jonathana Groffa milujem), ale aj tak som to milovala, lebo to bolo opäť fascinujúce. 
9/10


Tento seriál začína tým, že niekto v škole nasprejuje všetkým učiteľom na autá ehm, červené penisy. Jasné, že ma to zaujalo. Tento seriál je ale o všetkom možnom - o predsudkoch, o tom, aké je ľahké usvedčiť niekoho z viny, ale oveľa náročnejšie z neviny. Rozhodne to bolo lepšie, než som čakala a rada si pozriem aj druhú sériu, keď niekedy bude. 
7/10


Videli ste nejaký z nich? Páčili sa? Aké seriály ste už tento rok stihli vy? A kto je vaša obľúbená postava v Priateľoch a prečo?

Komentáre